Hair by Sam McKnight - our visual reflection



It probably goes without saying that Sam McKnight counts as the hair and session stylist transforming supermodels such as Kate Moss, Linda Evangelista, Christy Turlington,  Naomi Campbell or Gigi Hadid and Kendall Jenner over forty years in order to create some of the most iconic images in popular culture. Close to Princess Diana, Vivienne Westwood, Lady Gaga, David Bowie and Tilda Swinton, the beautifully curated exhibition at Somerset House invited us to join and observe McKnight's creative, daring genius. Entering the rooms without expectations, we were left with a swirling infusion of nostalgia and androgyny, romance, courage, avant-garde, splendor and the irrevocable desire to book a hair cut soon. 
We honestly could not have enjoyed it any more - which is why we thought we should provide a few snapshots for those who missed it: 

Much love,
Federica and
 the KCL FashionSoc Team 












































photography by @hilaryfierce and @saracanelas_





Comments

  1. Pinjaman untuk semua jenis tujuan
    Kami menawarkan jumlah minimum 5.000,00 euro sampai 10.000,00 euro sampai 20 juta euro
    Dengan suku bunga pinjaman 2% rendah
    Periode: sampai 25 tahun tergantung jumlah pinjaman yang Anda butuhkan.
    Pelanggan harus
    lebih dari 18 tahun
    Transaksi ini 100% aman untuk semua pelanggan
    Untuk informasi lebih lanjut tentang kredit, silahkan hubungi kami via e-mail:
    (leonardodorafinance@gmail.com)

    ReplyDelete
  2. pinjaman! pinjaman!! pinjaman!!!
    Apakah Anda mencari perusahaan pinjaman swasta terkemuka dan terakreditasi yang memberikan pinjaman untuk kesempatan seumur hidup. Kami menawarkan semua jenis pinjaman dengan cara yang sangat cepat dan mudah, pinjaman pribadi, pinjaman mobil, pinjaman hipotek, pinjaman mahasiswa, pinjaman usaha, pinjaman investasi, konsolidasi hutang dan banyak lagi. Sudahkah anda ditolak oleh bank dan lembaga keuangan lainnya? Apakah Anda memerlukan pinjaman konsolidasi atau hipotek? Jangan terlihat seperti kita di sini untuk membuat semua masalah keuangan Anda menjadi sesuatu dari masa lalu. Kami meminjamkan dana kepada perorangan dan perusahaan yang membutuhkan bantuan keuangan dengan tarif 2%. Tidak ada nomor jaminan sosial yang dibutuhkan dan tidak diperlukan pemeriksaan kredit, 100% dijamin. Saya ingin menggunakan media ini untuk memberi tahu Anda bahwa kami memberikan bantuan yang andal dan suportif dan kami akan dengan senang hati menawarkan pinjaman kepada Anda.
    Kemudian kirimkan email ke: (victoriaemmanuelloan@gmail.com) untuk mengajukan pinjaman

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh.

    Negara: Indonesia
    Nama: Queen Jamillah
    Alamat: Nusa Lembongan
    Teleph☎:+62 877-8303-2269
    WhatsApp:+62 877-8303-2269
    e_mail: queenjamillah09@gmail.com
      Sudah dua tahun sekarang saya memberikan kesaksian tentang bagaimana saya meminjam jumlah 700 juta dari Iskandar Lestari Loan Company dan beberapa orang meragukan saya karena tingkat penipu online saya bisa membuktikan kepada Anda semua bahwa Bunda Iskandar bukan pemberi pinjaman yang curang. telah memberi saya satu hal lagi untuk tersenyum karena setelah menyelesaikan angsuran bulanan pinjaman yang saya pinjam sebelum saya memohon kepada ibu bahwa saya ingin pergi untuk ekspansi lebih lanjut dari bisnis saya sehingga saya mengajukan jumlah 2,7 miliar setelah melalui proses hukum transaksi saya disetujui oleh pihak berwenang dan dalam waktu tiga hari proses hukum untuk menyalurkan pinjaman saya ke rekening Bank Rakyat Indonesia (BRI) saya tercapai dengan mudah. ​​Saya tidak memiliki tantangan dengan Bank Indonesia (BI) karena Ibu Iskandar dan tim Manajemen dari ISKANDAR LESTARI LOAN COMPANY telah dianggap sebagai pemberi pinjaman yang sah sehingga tidak ada masalah sama sekali untuk bantuan keuangan, hubungi ISKANDAR LENDERS hari ini melalui llow informasi kontak
    (e_mail: [iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]

    Waalaikumsalam Warahmatullahi Wabarakatuh.

    ReplyDelete
  4. Hubungi Kami:
                                                
                                                  WhatsApp: (+ 44) 7480 729811
                                                    Tel .... (+ 44) 7480 729811
    e_mail: (iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com)
    Adakah anda memerlukan pinjaman yang sah, jujur, bereputasi dan mendesak? Pencarian anda untuk pinjaman sah berakhir di sini hari ini kerana kami berada di sini untuk memenuhi keperluan kewangan anda. Jika anda telah menolak pinjaman oleh bank atau institusi kewangan untuk apa-apa sebab, jangan risau lagi mengenai masalah kewangan anda kerana kami adalah penyelesaian untuk nasib kewangan anda.Kami telah menyediakan Billion (mata wang yang berbeza) dalam pinjaman perniagaan kepada lebih daripada 32,000 pemilik perniagaan.Kami menggunakan teknologi risiko kami sendiri yang ditetapkan untuk memberikan anda pinjaman perniagaan yang tepat supaya anda dapat berkembang Urusan kamu. kami menawarkan pinjaman semua jenis dengan kadar faedah yang rendah dan juga tempoh untuk membayar balik pinjaman Adakah anda mempunyai kredit yang buruk? Adakah anda memerlukan wang untuk membayar bil? atau anda merasakan perlu untuk memulakan perniagaan baru? Adakah anda mempunyai projek yang belum selesai kerana pembiayaan miskin? Adakah anda memerlukan wang untuk melabur dalam apa-apa keistimewaan yang akan memberi manfaat kepada anda? Tujuan ISKANDAR LESTARI LOAN COMPANY adalah untuk menyediakan perkhidmatan kewangan profesional yang sangat baik

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts